טיב טעם לא תוכל לפתוח הסניף בפ"ת בשבת

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה שלשום את הערעור שהגישה טיב טעם נגד עיריית פתח תקווה, בשל האיסור שהטילה העירייה על פתיחת סניף הרשת בצומת סגולה בעיר. בהחלטת בית המשפט קבעה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שרה דותן, כי הערעור נדחה מאחר שזכותה של העירייה לאכוף את חוק העזר בעניין הפעלת בתי עסק בימי מנוחה, וכי לא עלה בידם של המערערים להוכיח כי העירייה הפעילה מדיניות מפלה או בלתי שיוויונית נגד הרשת. מקורבים לטיב טעם אמרו כי הרשת מתכוונת לערער על ההחלטה.

טיב טעם חנכה את הסניף בצומת סגולה בפברואר 2004. הסניף, המשתרע על שטח של 5,000 מ"ר, הוקם בהשקעה של כ-20 מיליון שקל והוא היחיד מבין הסניפים של הרשת שאינו פתוח בשבת. צומת סגולה סמוכה לאזור המסחרי ירקונים בו פתוחים כמה עסקים בשבת.

בעתירתה טענה טיב-טעם כי העירייה פעלה באופן שרירותי, בלתי שוויוני ובלתי חוקי כשאסרה על פתיחת הסניף בסגולה בשבת, וכי היא פעלה בחוסר סבירות לאור העובדה שהסניף ממוקם בלב אזור תעשייה.

עו"ד יחזקאל ריינהרץ ממשרד פריש שפרבר, שייצג את העירייה, אמר היום כי דחיית הערעור של טיב טעם היא עדות לכך שהעירייה אוכפת את החוק כנדרש ובאופן שווה, וכי זכותם של תושבי פתח תקווה ליהנות מהזכויות הסוציאליות המגיעות להם על פי חוק.

פורסם באתר The marker